top of page
Search
  • Writer's picturePolina Prianykova

ДО ВІДОМА АБІТУРІЄНТІВ! Підтримка від ректора Запорізького національного університету Фролова М.О.

Триває активна профорієнтаційна робота юридичного факультету, зокрема наукового сектору у повному складі: голова сектору Пряникова Поліна Валентинівна, заступник голови Кочетова Поліна Сергіївна, Лях Дар'я Аркадіївна та Тимофєєва Катерина Олексіївна. Підготовлено та погоджено з керівництвом ЗНУ матеріали для публікації на офіційному сайті університету: https://www.znu.edu.ua/cms/index.php?action=news/view_details&news_id=54557&lang=ukr&news_code=triva---aktivna-profori--ntatsijna-robota-yuridichnogo-fakultetu


Абітурієнте, друже, зверніть увагу на кілька моїх практичних тез!

За рік навчання в ЗНУ одночасно на двох факультетах (юридичний та економічний), я та мої юні колеги зіткнулись з багатьма гострими питаннями, які б неможливо було б ефективно вирішити без допомоги адміністрації вишу.

На першому курсі 2020/2021 мені вдалось взяти участь у понад 20-ти заходах Всеукраїнського та міжнародного рівнів акредитації, спілкуватись англійською з професорами, адвокатами, керівниками великих і успішних юридичних компаній США та ЄС, суддею Європейського суду з прав людини у Страсбурзі тощо. Я також познайомилась з Жінкою України 2020, наукинею з Академії Наук України, Ванєєвою Оленою Олександрівною.

Отже, якщо бажаєте реалізувати себе, Вам до нас, до нашого Запорізького національного університету!

Обравши шлях правозахисної діяльності з питань Штучного Інтелекту, як на рівні нашої держави, так і у світі в цілому, я, 18-річна першокурсниця, наважилась у травні звернутись з відповідним питанням на пряму лінію до ректора: чи буде якась підтримка моїм ініціативам?

4 червня п. р. вказане питання, під номером сімнадцять, розглянуто під час спілкування ректора та адміністрації ЗНУ зі студентською радою та всією нашою дружньою молодою громадою.

Моє питання та відповідь на нього розміщено на офіційних інформаційних майданчиках студентства – каналах в Telegram: «Студрада ЗНУ» та «Юрфак.чат», а відео (з прямим ефіром) – в Instagram Студради ЗНУ.

Микола Олександрович вник у суть питання та запевнив мене та студентську громаду, що в усьому підтримає в моїй правозахисній діяльності, і можна звертатись до нього безпосередньо, або до проректора з наукової роботи Васильчука Геннадія Миколайовича (який також запевнив громаду, що допоможе з усіх питань і в подальшому зателефонував мені)!

Друже, абітурієнте, хіба Ви зустрічали в інших закладах вищої освіти таке конструктивне, відкрите і демократичне ставлення адміністрації до студентів?

Це пряме спілкування першокурсниці з вищими посадовими особами університету із загальним колективом близько 20 тисяч осіб!

Я не кажу, що в нас все ідеально та немає проблем. Я не запевняю, що ми тут як сир у маслі катаємось. Але якщо Ви налаштовані на плідну працю, очікуєте на професійних викладачів та підтримку від колективу щодо Ваших наукових ініціатив, то Вам до нас!

Я звертаюсь до Вас зараз і як кандидат у Молодіжні Делегати України в ООН 2021/2022, оскільки маю честь наразі брати участь у відповідному Всеукраїнському конкурсі, який проводить Міністерство Закордонних Справ України. Я не знаю, чи стану переможницею, це вирішуватиме поважна міжнародна комісія. Але ж сам факт взяття такої участі та затвердження мене Кандидатом є показником рівня довіри до нашому вишу, до мене особисто і до держави в цілому!

Першого червня, у Всесвітній День захисту дітей, я звернулась до Президента і народу України з Петицією щодо встановлення Дня Штучного Інтелекту в Україні ( переходьте за посиланням та голосуйте, друже: https://petition.president.gov.ua/petition/117636 ). Адже саме для захисту майбутнього дітей і молоді нам потрібна імплементація Штучного Інтелекту в законодавство країни з тим, щоб забезпечити права людей і врегулювати безпечне співіснування з новими технологіями. Перший крок – це встановлення Дня Штучного Інтелекту, коли Уряд щороку звітуватиме про обсяг проведеної роботи щодо цивілізованого впровадження Штучного Інтелекту в наше життя!

Абітурієнте, друже, якщо Ви володієте сучасною інформацією і небайдужі до майбутнього свого та своїх дітей, подивіться мою Петицію повністю! Ви побачите, що я вже далеко не одна на цьому шляху і кожен, хто хоча б на хвилинку замислиться над новими викликами для людства, приєднається до нас, проголосує і стане частиною команди. Ми не плануємо зупинятись і робимо ряд конкретних, активних і цілеспрямованих кроків, про результати яких я згодом інформуватиму громадськість, як Міжнародний правозахисник з питань Штучного Інтелекту.

І як же мені було приємно і несподівано, коли 15.06.2021 року я дізналась, що вищенаведені ініціативи першокурсниці, мій труд в особистий час, мої позанавчальна і наукова діяльність, не обійшло увагою керівництво нашого вишу, і я отримала письмову особисту Подяку від ректора ЗНУ!

Я не знаю, як складатиметься в подальшому нелегка справа на правозахисній ниві, але ж впевнена, що міцна підтримка з боку ректора надихне кожного з ентузіазмом і наснагою навчатись та робите корисне для суспільства і рідної країни! Я вдячна також деканам юридичного факультету Коломоєць Тетяні Олександрівні та економічного факультету Череп Аллі Василівні, їх заступникам та всім викладачам, які допомагають нам, навіть не рахуючись з власним часом, з вирішенням питань, що кожного дня стають перед молоддю.

Абітурієнте, друже, бажаю Вам обрати вірний шлях у житті, міцного здоров’я та успіхів у навчанні!

З повагою, Голова наукового сектору Студентської ради юридичного факультету ЗНУ Поліна Пряникова.



354 views0 comments
bottom of page