top of page
Search
Writer's picturePolina Prianykova

Запрошую Вас проголосувати за мою Петицію Президенту України

Запрошую Вас проголосувати за мою Петицію

Президенту України



Пропоную 2 (Друге) грудня встановити як

День Штучного Інтелекту в Україні

Саме 2-го грудня 2020 року Кабінетом Міністрів України схвалено Концепцію розвитку Штучного Інтелекту в Україні зі строком виконання до 2030 року.

Мені 18 років і вже другий рік поспіль я активно захищаю в Україні права людини при використанні всіх форм та засобів Штучного Інтелекту (ШІ). Я намагаюсь охопити ситуацію глобально і бачу, що вона є дуже складною і потребує вжиття невідкладних спільних планетарних заходів, як організаційного так і практичного характеру, до вирішення проблемних питань, що стають перед людством.

Мені вдалося об’єднати цією ідеєю однолітків і послідовників у зрілому віці, надихнути їх потужною мрією і розпалити вогонь в їх очах своєю самовідданістю справі рятування нашого суспільства та власним ентузіазмом.

Нагодою стало чітке усвідомлення мною того факту, що державні органи більшості країн світу категорично не готові до імплементації ШІ у повсякденне життя. Ситуація ускладнюється проблемами в економіці із-за Пандемії COVID-19. Економіки країн переважно слабішають, тому політичне та електоральне напруження, що виникають у зв’язку з цим, не дозволяють чиновникам зосередитись на вирішенні проблем, пов’язаних із новими викликами, яких ще не знав світ. Саме таким викликом для всіх нас є Штучний Інтелект.

Відразу зазначу: я – «ЗА» ШІ, але при такому світоустрої, щоб нові технології були ефективно імплементовані у життя людей на законодавчому рівні, із системою важелів та противаг, що не допустять недбалості, зловживань та трагедій ні з якого боку.

На початку 2020 року я замислилась над реальними загрозами, що піднімаються Дев’ятим валом над людством у зв’язку з неврегульованим використанням ШІ. У мережі Інтернет стали з’являтись численні відео про механізми та пристрої, обладнані ШІ, які наражають певні категорії суспільства на небезпеку, особливо дітей, людей похилого віку та осіб з вадами здоров’я. А це майже половина людства! ШІ вже увійшов у наше життя через смартфони, іграшки, програми-адміністратори, транспортні засоби тощо, та цей наступ невпинно і подекуди агресивно зростає...

Влітку 2020 року я закінчила Запорізьку гімназію №11 з відзнакою та золотою медаллю, підтвердила свої знання у ході ЗНО, отримавши вищій бал (200) та очолила рейтинг абітурієнтів України для вступу на юридичну професію.

Задля своєї мети – захисту прав людей з питань ШІ – я вирішила стати правником та експертом в міжнародній економіці!

У вересні минулого року я поступила на навчання на юридичний та економічний факультети Запорізького національного університету.

Працюючи над темою імплементації ШІ в суспільне життя, я все більше ставала впевненою в тому, що обрала правильний шлях – допомогти людству співіснувати і, навіть, подружитись зі Штучним Інтелектом, не завдавши, при цьому, шкоди один одному!

У листопаді 2020 року я посіла Перше місце в державі на Всеукраїнському конкурсі есе на тему: «Права людини в епоху розвитку штучного інтелекту» серед студентів юридичних факультетів всіх Вузів України, який організовано ELSA – The European Law Student’s Association.

У січні 2021 року юридична громада ЗНУ обрала мене головою наукового сектору. Зі свого боку, я ні на день не зупинялась у своїй мрії захищати права людей з питань ШІ. У січні-лютому поточного року, дослідивши вказану Концепцію Кабміну, а також ситуацію з все більшим використанням ШІ в світі, я вирішила розпочати дискусію в публічному просторі. Підготувала власну статтю наукового характеру та 01.03.2021 року опублікувала її в місцевих ЗМІ під назвою «Студентка ЗНУ пропонує зміни до законодавства про Штучний Інтелект».

Своїм гарячим бажанням захищати права людей мені вдалось зацікавити і вчених, якими підтримано підготовлену мною наукову статтю англійською про необхідність якомога швидшого розгляду питання про імплементацію ШІ в юридичну площину країни. Мою статтю, як професійну та актуальну, прийнято до розгляду на Міжнародній науково-практичній конференції, яку організував Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Отже, 21 травня поточного року, в ході однієї з поважніших науково-практичних конференцій країни, я представила вельмишановному зібранню вчених власну Презентацію, відповіла на всі запитання та успішно захистила тези наукової статті. Як результат, мою статтю про Штучний Інтелект опубліковано у Збірнику наукових праць КНУ імені Тараса Шевченка.

Моя активна наукова і позанавчальна діяльність не обмежились лише вказаними досягненнями і весь комплекс заходів, вжитих мною на першому курсі вишу, позитивно оцінено керівництвом ЗНУ, тому 21 травня п. р. на офіційному сайті Запорізького національного університету опубліковано розгорнуту статтю про мене та мою правозахисну діяльність – про позитивні досягнення і надбання заради наших спільних перемог.

Наразі я працюю над концепцією змін у законодавство, в інший спосіб старанно продовжую правозахисну діяльність, адже з кожним днем проблема у спілкуванні людства та ШІ набирає гостроти та актуальності.

Мій тезис – діяти у правовій та економічній сферах, осторонь від політики. Адже, починаючи з відповідної Резолюції ООН, у кожній державі світу повинна встановитись та запрацювати така система взаємодії між суспільством і Штучним Інтелектом, стабільність функціонування якої ніколи б не залежала від численних виборчих процесів чи політичного напруження. Такий алгоритм дій, як я пропоную, повинен бути схожим з тактикою поводження з ядерною зброєю і атомними станціями, коли увесь світ і керівництво відповідних країн-власників цих об’єктів підвищеної небезпеки, усвідомлюють непорушність принципів і правил при поводженні з атомом (мирним та бойовим), оскільки від цього залежить життя на планеті Земля. Саме таке розуміння і ставлення повинно якомога швидше утвердитись стосовно Штучного Інтелекту в кожній країні світу. Це не перебільшення, це – факт і реальність, як у локальному так і у глобальному сенсі.

Встановлення Дня Штучного Інтелекту в Україні приверне увагу суспільства до порушених питань та допоможе всім нам дружно змінити країну на краще заради нашого щасливого майбутнього!

Прошу підтримати мою Електронну петицію, подану в Офіційне інтернет-представництво Президента України.

Планую в найближчі місяці відкрити online-office Міжнародного правозахисника з питань Штучного Інтелекту.

Запрошую Вас до спільної праці на благо людства!

Ми – нове покоління. Нам жити на цій планеті. Ми маємо право бути почутими. Ми маємо право висловлювати свої думки. Ми маємо право на прагнення до щастя!

Присвячую дану ініціативу Міжнародному дню захисту дітей, оскільки порушені мною питання і є значною складовою у побудові їх Майбутнього!

Голосуйте заради своїх дітей, голосуйте заради майбутнього!

01.06.2021

З повагою і надією на мир, здоров’я і співпрацю,

Міжнародний правозахисник з питань Штучного Інтелекту

Поліна Пряникова


746 views0 comments

Comments


bottom of page