top of page
Search
Writer's picturePolina Prianykova

Офіційна установа ЄС запропонувала мені інформаційну допомогу у правозахисній діяльності з питань ШІ

Офіційна установа Європейського Союзу

запропонувала мені інформаційну допомогу у правозахисній діяльності

з питань Штучного Інтелекту


23 червня 2021 року мною отримано листа з ЄС з подякою за мої ініціативи.

Офіцер Europe Direct надав на мій електронний запит всі необхідні дані щодо відповідних структур зі Штучного Інтелекту тощо, та запевнив про подальшу інформаційну підтримку.

У своєму листі Офіцер також запропонував мені співпрацю і гарантував медійне сприяння з усіх питань діяльності Європейського Союзу та його установ.

Отже, є вже певна допомога нам на міжнародному рівні!

Дякую за Вашу підтримку, Друзі!

Нагадую всім про мою Петицію Президенту України з приводу Дня Штучного Інтелекту в Україні!

Підписантів вже більше!

Приєднуйтесь, Друзі, за лінком: https://petition.president.gov.ua/petition/117636 та зробіть з нами свій перший дієвий крок у майбутнє, яке змінить реальність вже у найближчі десять років!

24.06.2021

З повагою і надією на мир, здоров’я і співпрацю,

Міжнародний правозахисник з питань Штучного Інтелекту

Поліна Пряникова

329 views0 comments

Comments


bottom of page